Idag vaknade jag och var raderad. ;) hmm v...

Idag vaknade jag och var raderad. ;) hmm vad menar hon nu tänker säkert ni. Och det ska jag berätta. Jo jag har varit missnöjd och vantrivts med mycket. Har inte varit den mamma jga önskat och som jag tänkte att jag skulle. Inte heller den flickvän (dock kan det bero på motparten också men men man måste ju börja någonstans för att få en ändring) så då tänkte jag inatt innan jag somnade att imorgon när jag vaknar är jag raderad så börjar vi om helt från 0. Vi bildar våran familj och liv nu from med idag. :) så idag är jag raderad eller ominstallerad eller pånyttfödd. Ja använd det ord ni tycker. ;) så välkommen onsdag. Får vi se hur länge barnen tänkte sova idag. ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Välkommen till Världen! Nävars men hoppas de blir bra för er! kanske de passar o leka nu under lovet? Vi har juh ingen snö men leka går juh iaf! Hoppas ni får en bra start så här på onsdagen.. <3 KRAM

2011-12-28 @ 09:33:11
URL: http://eliinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0