Ikväll somna halva familjen tidigt. :) den...

mms_img168720142 (MMS)

Ikväll somna halva familjen tidigt. :) den som var hemma iallafall. Madde sover ju hos mormor och Natalie är hos sin mamma. uppe var jag och Noomi och vi fällde tårar till svenska hjältar som gick på tv. Eller jag fällde tårarna och noomi digga mest musiken. Man känner verkligen vilken lycka att jag har mina barn som är friska och helt underbar. <3 och vilken lycka jag har som träffat en så underbar kille. Visst bråkar man dock mindre med åren ;) men ibland rensar vi luften men han skulle aldrig röra mig. Det var en av hjältarna en tjej som blev grovt misshandlad av sin fd pojkvän som misshandlat henne även medans de var tillsammans. Fy F-n säger jag bara. Såå otroligt tacksam för livet jag har idag. <3 jag lovar och svär att jag även ska ta vara på det. Bilderna visar mina hjältar <3 det är dom hjältarna jag vill ge min trofé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0