Jag är så nära att byta abonent just nu. I...

Jag är så nära att byta abonent just nu. I två dagar har det varit mest nätverksfel på telefonen så jag har knappt kunnat blogga bildmedelandena har kommit fram nästan ett dygn efter jag skickat dom och facebook har jag inte kunnat kolla. Wordfeud har knappt gått heller. Kommer ju så långt efter så irriterande. Men nu verkar det ordnat till sig. Vi får se imorgon för nu blåser det friska vindar ute så då lägger det väl av för det. :/ idag var iallafall älskade pappa på besök. Mycket trevligt. Sen efter det fira vi lite jul hos Görel med familjen Magnusson, Ukne också mycket trevligt. Imorgon blir det mycket plock ska försöka hinna minst en tvätt också. Har kommit efter med sånt dessa dagar nu. :( sen blir det fika hos Görel där även Ankarsrum kommer. Mycket flängande. ;) men nu ska jag försöka sova om jag lyckas i denna blåst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0