Jag & noomi slängde ihop en banan & chokla...

Jag & noomi slängde ihop en banan & chokladkaka som står i ugnen till luciafikat. ja jag vet att man kanske ska ha lite mer lucia/jul relaterat fika då men K saknade den kakan i helgen så det blev det nu. Noomi <3 inspekterade iallafall varje sak jag gjorde så hon kan snart göra den själv. Men när choklad/mjölet skulle ner i smeten skaka hon på huvudet så det var inget bra. :) sen bar vi ner milans byrå så han också har kläderna här nere. :) och jag har mina i min provisoriska Walk in garderob (måste kolla hur det stavas på engelska) ;) har massor annat i den också men det fixar vi sen. Längst in ska det ändå vara lagringsutrymme då vi behöver det. :) Snart hämta cornelia <3 sen fixa lunch och sedan plocka in tvätt och städa av matbord. Finns en som tycker hon ska visa att hon är mätt på ett sätt som gör hela bordet kladdigt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0