Ligger och försöker få mina små <3 att sov...

Ligger och försöker få mina små <3 att sova. Lilleman sussar gott just nu men kommer vakna snart då han alltid gör det. ;) noomi somnar snart hoppas jag. Sen ska det mysas lite med de 2 större <3 innan de ska sussa. Min andra hälft är på julbord med hans jobb så han får jag nog somna utan ikväll. Men det unnar jag honom. Kan ju vara det sista han gör med jobbet. Det jobbiga när han blir onykter är att det brukar kännas som jag får baksmällan. :op vi har delat upp det så tydligen. ;) så dagen efter brukar jag bli trött och få skallebank. Får se om det blir så imorgon också då. Nu är det myspys iallafall. Ha en underbar kväll på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0