Myser

Efter konversationen igår så har lugnet ännu en gång infunnit sig i kroppen. :) Nu ser jag längre än till stupet. Dags att börja bygga bron som ska ta oss dit bara. =o)
Det konstiga är att innan kände jag bara att jag ville flytta härifrån till en annan stad och börja om. Ville hitta det där huset där man kunde få julmysigt och allt. Har en bild i huvudet hur jag vill att köket ska vara. Men efter så har jag känt att jag trivs igen. Kan vara för jag har fått förklara varför jag vill ha så. Inte bråka vi heller för efter ett bråk brukar man ju känna att man är lugnare för man har fått ut så mycket utan nu prata vi. ;op låter som vi aldrig brukar göra det. Men jo jag brukar prata och han lyssna (tror jag) haha nejdå. Men iallafall så kändes det så skönt att få förklara varför och han verka förstå mig också. :) så nu kommer jag kunna ta upp ett av mina stora intressen igen. *glad*
Sen är det det där med brobygget fast först tar vi lunch. ;)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0