;) ni vill inte veta vad denna dam tänker ...

;) ni vill inte veta vad denna dam tänker på. :op kan säga att jag blir trött på mig själv. ;) nej men tänker mycket på hur vi ska ha det här hemma. Inte sådär så vi ska byta rum och grejjer igen för är riktigt nöjd just nu förutom vårat sovrum. Skönt att ha lekrum där uppe om jag ska vara där och hänga tvätt eller bara ta det lugnt som jag ska unna mig så småningom så slipper man se stöket som lätt blir i det rummet också. Och skönt att ha de stora barnens rum där uppe då de är sämst på att städa så då kan ni tänka er hur det ser ut då jag endast kommer plocka där kanske en gång i månaden för dom MÅSTE lära sig!! Lilla rummet är ju mitt lilla krypin. Har blivit lite förråd till det som ska säljas eller ner i källaren också men men. Sen kommer vi hit ner. Köket kan vi inte göra så mycket med. Det fyller sin funktion iallafall tv rummet är i min smak för trångt men eftersom vi har så mycket saker kan vi inte göra något åt det :( samma med sovrummet. Det var sååå bra och lagom med saker. Men sen kom julen och det blev mycket saker helt plötsligt. :( så nu går hjärnan på högvarv om man kan ha de sakerna på annat sätt. Det som är är ju att vi har för bortskämda barn. ;) och vi också för vi har för mycket saker. :) men med storleken på familj måste vi ha förvaringsutrymme. Egentligen behöver vi mer tom. ;) och lära gå vagn och så måste vi ju ha eftersom vi fortfarande har bebis och vem vet kanske kommer fler. ;) när barnafödandet är färdigt och de växt upp och vi kan sälja av saker kommer det bli tvärtom. Då kommer det bli för tomt istället. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0