Nu har skinkan varit i ugnen. :) så imorgo...

Nu har skinkan varit i ugnen. :) så imorgon bitti blir det äkta julskink smörgås. ;) funderar på att försöka slå in de sista julklapparna ikväll. Är ju såååå tråkigt. Den första är rolig och om det är fyrkantiga går det an. Men jag har ju redan slagit in en fyrkantig. Det räcker. :op ska nog börja spara söta påsar man får ibland och dekorera de lite juligt så är det bara stoppa i sakerna ;) Ola-Conny fick flytta ner idag för han satt där uppe och skrek efter oss. Men ljudnivån på barnen har varit väldigt hög idag så vet inte om det har gjort honom orolig. Han har förflyttat sig från ena stället till andra väldigt fort. Ska ge honom några dagar så får vi se sen. Han har halva buren täckt iallafall så han kan gömma sig. Nähä nog talat nu ska jag försöka få noomi att somna så jag har kraft kvar att slå in klappar. Annars får jag göra det imorgon. Madde ska ju få sina imorgon. Hon åker ju på fredag sen. Kommer bli så tomt. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0