Snälla tomten hjälp mig att hitta platsen ...

mms_img207576098 (MMS)

Snälla tomten hjälp mig att hitta platsen där vi kan ha granen! Börjar tro vi får ha den där uppe i hallen som madde sa :p Diskutera med han igen om vagn och nu har han väl funderat antar jag. Första rektionen är alltid negativ men efter en stund blir det med positivt. Jag vet inte men jag känner igen det :) har en liten far som också är så. ;) men iallafall när han fick se bilder så tyckte han den såg smidig ut iallafall. Och priset var ju inte farligt. Många vagnar kostar ju mellan 5000-8000 så skulle jag få ihop de pengarna skulle det nog inte bli sura miner iallafall. :) men finns andra hål att stoppa pengar i först. Och en byråskötbord ska det nog införskaffas innan. Eller vi får se. Nu ska det plockas igen känner jag. Rensat lillarum som var fyllt med säljekläder. Så två garderober fyllde jag med bara säljes kläder. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0