Var inne och kolla min blogg nyss och såg ...

mms_img760002933 (MMS)

Var inne och kolla min blogg nyss och såg en miss. Tydligen lägs bara en bild in när man bloggar från telefonen så måste lägga till en bild då den inte kom med. Det är på mitt livs kärlek som skulle vara med i inlägget där mina hjältar var för han är en av mina största hjältar tillsammans med mina barn. Så mycket motgångar som vi fått varit med om under vårat förhållande skulle vilket förhållande som helst kunnat dött ut. Men med hjälp av varann har vi lyckats hålla det vid liv. Många skulle tyckt det var lika bra att ge upp vi har snarare blivit starkare och när jag känner mig hopplös och nästan ger upp står han där och bär upp mig. Han är en av anledningarna till att man med glädje blickar framåt och inte gräver ner sig i nuet. Just därför är han min hjälte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0