Varför ska allt ploppa upp så sent i tanka...

Varför ska allt ploppa upp så sent i tankarna för. :( hade jag kommit på det betydligt tidigare hade jag kunnat glädja någon där ute. Förstår inte att jag tar åt mig så mycket nuförtiden heller. Förut har jag tyckt synd om dessa individer men inte känt så starkt som jag gör nu. Nu kan jag mer känna att jag vill göra något. Så nu har jag och sambon diskuterat att nästa år ska vi fixa det i oktober/november. Tror inte jag fattat att det finns sånt i sverige heller. Men tyvärr gör det ju det. Det som är för oss en självklarhet är inte för andra. Våra barn kan njuta imorgon av både god mat och massa klappar medans många barn inte får någon klapp alls och här har mina underbara barn 2 överfulla leklådor som dom aldrig rör i sitt lekrum. Även om det är begagnat är det ju nått nytt för någon annan. Så någon som vet vart man kan lämna in begagnade leksaker så fattiga barn kan få får gärna höra av sig. Men som sagt skulle varit snabbare så det kunde bli julklappar men men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0