Ligger och försöker söva lilla mini. Mella...

Ligger och försöker söva lilla mini. Mellan dottern gick bra. Hon somnade nästan direkt. Gick bra med mini också ändå tills hon så lämpligt la en pizza och vände sig i det sen. Bara tvätta och då blev hon mer pigg än trött. Men nu somnar hon snart igen iallafall. Då blir det att kika om det är något på dumburken eller något. Mår lite eller mycket småilla. Så nu vill jag bara sova så det försvinner. :( hatar att må såhär. Kan knappt äta känner jag. Suck. Fast på ett sätt är det bra. Har ju några kilon som måste bort. Men känslan kunde ju vara annorlunda. Var hos svärmor och svärfar förut och kika melodifestivalen. Ja nu har det börjat igen. Var väl sådär låtar måste jag säga. Hoppas det kommer finnas en super låt som får sverige att vinna iår. Skulle vara roligt om hela allt gick i sverige nästa år. Inte för jag har möjlighet att åka dit då tror jag men ändå. :) nähä nu ska jag ta det lugnt ett tag. Ha en underbar fortsatt helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0