Idag är en bra dag förutom lite lite sömn ...

Idag är en bra dag förutom lite lite sömn inatt dock men annars har det varit bra dagar väldigt mycket nu. Även om hormoner spökat men det är ju snart över. :) det är en extra bra dag då mellan <3 har sista dagen på dagis. Sen har hon sommarlov till sista aug. Imorgon är det sista dagen för stora dotter sen är det sovmorgon. Me like alot. Idag har jag dammsugit lite. Tror jag gör det nästan varje dag. Haha man blir lite störd i huvudet av att gå hemma hittar så roliga hobbysar som att dammsuga. :) men det är så roligt när man har så bra sugare. Vi köpte en ny i våras. Och det ser så fint ut. Så jag tackar för fåglarna för de gör så jag nästan måste dammsuga varje dag och då tar jag resten av nedervåningen också. :) ska snart hämta dotter så ska nog fortsätta här hemma. Hoppas ni får en underbar sommar med mycket sol och värme. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0