Tänk vad besviken man kan bli när man väld...

Tänk vad besviken man kan bli när man väldigt gärna vill ha något så blir det inte så. Det som gjorde mig mest besviken är ignorationen. Kan inte ens prata. Jag är inte långsint men jag glömmer heller inte. Just nu känner jag bara att jag skiter i allt orkar inte bry mig. Jag lever med mina barn och min älskade hund. Ser till så de har det bra. Min rastlöshet som jag får skiter jag också i den botar jag när den kommer med förändringar i hemmet oavsett jag är gravid eller inte. Jag tänker inte klättra på väggarna för jag är gravid och det inte finns så mycket att göra! Längtar tills snön är borta så man kan fixa till där ute. Sätta upp mer grindar flytta och fixa kaninburen. Ta ut möblerna osv. :) nu går det ju med rasande fart också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0