Är så typiskt

Ibland är man glad att man bor i hyreslägenhet. Bara maila eller ringa om nått går sönder. Sen vet jag inte om man kanske skulle skaffa det snabbare om man hade eget.
Är väldigt trött att vara beroende av alla elektroniska apparater.
Våran tvättmaskin centrifugerar inte och inte tror jag den sköljer ordentligt efter sköljmedlet heller.
Dy blött är det iallafall. Vi som får sånna berg om vi inte håller efter. =o/
Försöka få tag på P och hoppas vi kan få en ny snabbt eller om han kan laga denna. Helst vill vi ha en ny då denna är från stenåldern. Nästan så man letar efter veven för att snurra runt trumman. ;)
Vad gör du annars då. Jodå påtar hemma som vanligt. Morgarn och Ola-Conny har flyttat upp och fått rent. Raischu och Snövit har också fått rent. Noomi <3 har blivit ren i blöjan och Zeb har fått en mjukare liggplats. ;) Lika intressant dag med andra ord.
Nu berätta telefonen att Cornelia <3 ville komma hem sen ska jag leta barnkläder som jag lovade en på en loppissida.
Milan <3 ska på stor besiktning idag också. Fast innan det hinner Madde <3 komma hem.
Dagarna går. Hoppas era gör det också.
Vad sysselsätter ni er med om ni är föräldralediga/lediga?

Puss och Kram Flerbarnsmorsan


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejhej! Det här jäkla julfirande säger jag bara.. :-/ Tror vi har bestämt oss nu men tyvär blir de inte som vi vill- lutar de åt.. Krånglit är de o vill bara att alla ska fatta! Men men får juh sällan som man vill!

Lilleman växer o knakar ser jag på bilderna o än har du inte dykt upp på kyrkis?! :-)

Ha en fin dag! kram

2011-11-16 @ 13:18:02
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0