Blir såååå trött. Jag kommer ALDRIG få ord...

Blir såååå trött. Jag kommer ALDRIG få ordning på detta hem. Så att blir kanon bra. :( vi har som ni vet 2 fåglar. Nymfkakaduor och det är ju välldigt sociala fåglar som gärna vill vara med där det händer. Så de har fått bott där nere för några veckor sen flytta dom upp men då vi inte är här uppe alls mycket så kände jag att de missa det sociala så nu har de flyttat ner igen. Men det är så kallt där nere. Och det är inte bra för dom och så är det så dålig tätning vid fönstrena så det känns lite som det drar. Nu är Morgan sjuk och det känns lite som det är mitt fel. :/ det värsta är att fåglar kan gå väldigt länge innan de visar att de är dåliga och då kan det vara för sent. :( tänk om Han lider! Jag vet verkligen inte hur jag ska göra med detta hem. Här uppe är det säkerligen lagom varmt för det blir kondens på fönstrena och man känner skillnaden men det sociala är ju inte här då vi bara har sovrum och "mitt" pussel/läs rum där de då kommer få stå. Tycker det är jättesvårt. Någon som har förslag? Det är ett stort rum som man kan ha som två där nere. Nu är dom tvrum I ena och lekrum I andra och köket är där nere, här uppe är det tre rum varav 1 är tjejernas rum, 1 vårat sovrum och det sista (minsta) är då pussel/läs rum. Där uppe Finns även badrum med tvättmaskin. Alla förslag är av intresse för att utnyttja lägenheten till fullo. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0