Det blev ett besök på vc idag med cornelia...

Det blev ett besök på vc idag med cornelia <3 och mina farhågor blev besannade lillan hade uvi. :( pencellin i 5 dagar har jag för mig. Sambon skulle hämta det när han åker hem. Hon ville vara hemma några dagar från dagis och det ska hon få vara. Inge roligt att behöva springa och kissa hela tiden och svårt att göra det när de är ute och går. Sen får vi hoppas det blir bättre snabbt. Noomi roade sig hos farmor medans vi var där sen bytte vi barn då cornelia ville vara hos farmor. :) och där är hon än. Funderar på att fråga vart min ängel tagit vägen. ;) Hunnit lite idag iallafall. Tvättat en maskin, städat hos mina fina parakiter och bakat en kladdkaka. :) jag vet att jag har välldigt händelserika dagar. ;) men jag ÄLSKAR att kunna ta dagen som den kommer. :) Kærlig till mine hjerten. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0