Drömtydning från datorn

Har surfat runt lite för att lyckas förstå mina drömmar och detta hittade jag. :)

1:a drömmen då cornelia var döende. Jag upplevde ju inte att hon dog men hon var ju på väg och jag fick den känslan.

Död: Om en person dör/dödas i din dröm, fråga dig vilka egenskaper den personen har. Dessa egenskaper dör bort från din personlighet. Barn som är döda i drömmen tyder på att ditt inre barn (frihet, bus och glädje eller sorg och personliga behov) inte får finnas i ditt liv.

Så min tolkning: Jag har intalat mig själv att jag inte får vara på ett visst sätt utan jag är en person som jag TROR att någon vill att jag ska vara.

Slutsatts: HITTA MIG SJÄLV OCH VARA MIG SJÄLV!



Dröm 2: Jag såg dock inte den men i drömmen visste jag att jag skulle vara med om en tsunami och jag hörde den och såhär stod det om det.

Tidvåg och tsunami / översvämning

Översvämmad av känslor, känslorna tar överhanden. Något i livet känns för överväldigande. Risk att ”spolas iväg” och förlora sin fasta grund.

Slutsatts: KÄRLEKEN TILL FAMILJEN ÄR SÅ STARK

Det jag inte lyckats är dock att förstå dröm 3. Där jag förlorade min lilleman inte att han dog utan blev bortförd. Och Noomi försvann men kom tillbaka. Ska söka vidare så får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0