Ibland känner jag mig väldigt ensam. Och n...

Ibland känner jag mig väldigt ensam. Och när man pratar blir det fel. Får fram allt som man skulle kunna tolka det fel. :( så jag vill bara få fram det nu. Jag vill att sambon ska öppna eget. Det är Hans dröm. Och jag stödjer honom till 100%. För tillslut kommer en dag när han kan vara hemma mer. Men det är ett bra tag dit och jag oroar mig att Han ska bli så trött så han känner att han inte orkar oss här hemma och kommer på bättre tankar vad gäller privatliv. Att vi ska glida ifrån varann skrämmer skiten ur mig. Att han ska få ett liv där och jag ett här. Hade ju hoppats att dom skulle öppna närmare. Men klarar vi dessa år klarar vi nog allt. Jag har hört att man får vara livrädd ibland och det är det jag är. Livrädd att jag ska mista en av dom som betyder mest I mitt liv. Min bättre hälft. Kärleken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0