Julstämning = 0

Skulle göra ett försök att göra lite julstämning hemma tänkte jag men insåg snabbt att det går inte.

Är så trött att det inte går att få fint!! Det var ju inte såhär jag ville bo. =o( Saker överallt. Vet inte om det är för mycket saker eller för litet hem. Det jag vet är att jag orkar inte bry mig. Samma sak på övervåningen. Enda rummet som är fint är lilla rummet där fåglarna står och där jag har min myshörna. Dock står det en leklåda där nu eftersom den inte kommit ner igen sen M tog upp den. Men jag funderar på att spendera resten av mitt liv där för där är det ordning iallafall. Dock kan jag inte vara där uppe så mycket eftersom barnen inte har nått att göra då blir det böckerna som ryker.  

Inte blir jag av med skiten heller. =o( snart ger jag bort allt på gatan kan jag säga bara för att bli av med det.

I hallen ser det ut som vi ska flytta eller precis gjort det, köket är alltid fullt med saker. Ja just nu är det inge roligt. :( tyvärr städas det inte själv så måste väl. *Suck*

Snälla ge mig styrka att inte bryta ihop. Ibland är även den starkaste svag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0