Så gärna jag skulle vilja få tag på en drö...

Så gärna jag skulle vilja få tag på en drömtydare just nu. Vill tyda mina 3 senaste drömmar för de har inte varit roliga. Dröm 1 var igår natt. Då var jag och svärmor någonstans med Cornelia <3 och vi skulle söva henne. Så börjar hon helt plötsligt kräkas upp choklad som hon hade ätit innan. Såg det också I drömmen. Hon ulkade och kräktes som en stucken gris. Sen när jag vände henne om för att trösta så var hon jätte vindögd ena ögat stod snett uppåt och det andra tittade tomt rätt på mig. Då fick jag den otäcka känslan I drömmen att hon dör. Sen vakna jag. Dröm 2. Var igår kväll. Jag slummrar tydligen alltid en stund på kvällarna nu. ;) men då var jag I USA det hade precis skett en naturkatastrof för vi var på hustaken och inväntade en tsunami. Det var kaos och studenter överallt för vi var på ett universitet. Vet dock inte om jag studerade Eller inte. Men jag hittade en tappad telefon som fungerade iallafall så jag provade att ringa min sambo här hemma I sverige men fick inte tag på honom. Då kom också en sorglig/orolig känsla över mig sen hörde jag tsunamin långt bort och då vakna jag. Dröm 3 var imorse. Då höll ett par grannar på att bära in möbler och det skulle vi också göra I våran lägenhet. Men det var bara jag och de 2 minsta. Lilleman satt kvar I bilen medans jag bar och noomi gick runt ute för det var fullt med människor. Jag hade fått parkera borta vid lekparken för dom också bar. Och ni som vet så ligger lekparken en bit från våran lägenhet. Men jag bar iallafall och när jag kom tillbaka när sista var buret var min bil/kärra borta. Och jag frågade skådisen Kjell Bergqvist vart den var och då sa Han att Han hade sagt att de kunde lämna tillbaka kärran. Jag blev helt skärrad. Lilleman var ju kvar I bilen men enligt Han skulle de ta hand om Han. Noomi var också borta och enligt Kjell var hon hos en tant som tog hand om henne. Just när Han säger det kommer måns zelmerlöw med noomi och berättar att Han hittade henne gå runt själv I viken. Hon som skulle ta hand om henne stod vid sopprummet och måns går fram och säger att Han har anmält henne för hon inte såg efter henne. Nu är det en folksamling där. Och jag frågar Kjell vart grannarna tagit vägen då berättar Han att dom skulle hämta något I Stockholm. Jag blir förstörd och säger att Han måste ju få mat men det kunde tjejen där göra enligt Kjell då börjar jag skrika åt honom och ber Han ringa dom. Han tar upp telen men ingen svarar så jag snor telen Springer upp till vårat lilla rum och låser. Då är mina föräldrar här och pappa försöker prata med mig. Jag hittar ingen jag kan ringa och pappa får upp dörren och där vaknar jag. Så inga roliga drömmar då jag I alla tre förlorat någon/några I min familj och I alla tre drömmar har jag känt en förtvivlad känsla. Skulle vara väldigt roligt att få reda på vad dessa tre drömmar betyder. För det är något jag tror på. Just att drömmar betyder något. Så om någon får nys om en drömtydare kan ni kanske höra av er till mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0