Vad härligt det är att inte kunna sova. :/...

Vad härligt det är att inte kunna sova. :/ imorgon är det sanera lägenhet som gäller. Hoppas bara barnen går med på det också då det måste göras. Var ju som sagt till vc idag med cornelia och hon hade uvi stackaren. Hon har klagat på klåda och att det gör ont i pullan kvällar. Det var så jag börja misstänka. Dock såg jag nu på kvällen nått litet som kröp. Då har stackaren mask också. :( sååå äckligt. Tyckte det lät äckligt när barnmorskan förklara vad tror ni jag då tyckte när jag såg en. Vidriga djur. Dom sprider sig ju som värsta epidemi också så frågan är hur många i familjen som har det. Noomi kan jag nog säga direkt är troligt för hon sover mycket mer oroligt och vaknar och skriker otröstligt ibland på nätterna. Kliar överallt på mig nu. ;) stackars cornelia <3 jag kan tycka att det räcker med en sak. Men icke. Tror jag ska gå och städa toa. Äggen kan ju tydligen leva utanför kroppen i 2 veckor. Alltså i damm, på leksaker, sängkläder, handdukar ja allt. Så nu är det sanera lägenhet ÖVERALLT nån vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0