Börjar undra vad det är mina <3 drabbats a...

Börjar undra vad det är mina <3 drabbats av. Cornelia <3 är iof pigg men hostar. Noomi däremot känns lite som hon blir sämre för varje dag. I onsdags fick hon ögoninflammation och idag kom febern igång. Dock är hon halv pigg så är nog ingen fara. Nu har troligtvis Lilleman också fått ögoninflammation. :( det har börjat kladda från hans öga. Och jag som tycker jag har hållt Noomi från honom de andra också och tvättat händer efter man grejjat med Noomi men tydligen funka inte det. :( och nu får han lida för jag är en ouppmärksam mamma. *Suck* Nu har Madde <3 åkt. Får tänka som det hon sa när hon gick. Det känns som jag ska till skolan fast en vecka. ;) men hennes hål fylls av Natalie <3 i helgen iallafall blir mer tomt i veckan när hon åkt till sin mamma.


Kommentarer
Postat av: Elin

Inte ouppmärksam!! Var inte så hård mot dej själv! Ögoninflammation smittar juh värre än ogräs men tråkigt när de får de för de brukar bara gå runt!



Ibland spelar de ingen roll hur mkt man än försöker!



Hoppas ni får en fin helg!

kram

2011-10-28 @ 22:22:30
URL: http://eliinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0