Hämtade en stolt dotter förut. Hon hade få...

Hämtade en stolt dotter förut. Hon hade fått present från fotbollstränaren. :) hon vann bowlingen också. :) <3 Noomi mår väl sådär. Kräkits en gång till men har fått i sig lite smörgåstårta och välling ikväll som hon fått behållt så håller tummarna. Imorgon ska jag försöka bli färdig här hemma så jag kan ta det lugnt sen tror nått sår i magen gått upp igen för det har börjat blöda igen. Avstannade ett tag och det nästan inte kom nått men nu kommer rent blod. :( så jag ska kanske försöka börja lyssna på kroppen. Ska dock göra färdigt så jag inte har det liggandes på axlarna för då kan jag inte slappna av. Är dock inte så mycket tungt kvar iallafall. En byrå ska bara flyttas sen är det inte mycket som ska bäras iallafall. Men ikväll ska jag vila. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0