Idag är det fotbollsmatch för stora dotter...

Idag är det fotbollsmatch för stora dottern. <3 den sista för säsongen. Och på em har hon fotbollsavslutning. :) det är lite skillnad på avslutning idag och när sambon spelade fotboll. Han berätta att de hade avslutning i klubblokalen med korv med bröd. :) Maddes lag har det i den lokala resturangen med mat och bowling. :) kanske är för att locka att de kommer tillbaka nästa säsong. :op Nu sitter vi iallafall i bilen på väg. Morgonen har varit sådär. Önskar den kunde börjat lite bättre. Stressigt blev det. Jag är dock van och en riktig tidsoptimist. Men sambon klarar inte stress så bra. Och negativitet fanns där redan vid väckning. För kyla och ingen lust alls tydligen. Men det hade ju inte varit ensam hemma som det kanske önskats. Hmm jag har alltid ett barn i hälarna. Det är något jag valt annars skulle jag inte skaffa barn. Visst känns det att det skulle vara skönt med sovmorgon nån dag. Eller en ensam tid vid datorn eller vid en film. Men det verkar jag kunna drömma om. För det är alltid jag som går upp med mina <3 på helgerna. Och alltid jag som måste hålla reda på allt, ta ansvar. Nu blev det tex ingen vagn med. Nej men vi är väl 2 föräldrar!! Men men morgonen bestod av irritation iallafall. Händer lite för ofta nuförtiden känner jag. Och de lidandes är mina små änglar. :( jag tappar bort mig själv också. Blir mer innesluten. Känner inte igen mig själv. :( jag kolla på gamla kort när jag möblera om. Och det var skillnad då från nu. Mer livsglädje och mer ork. Mer lycka och leenden. :) vet inte hur jag ska hitta tillbaka men ska lyckas. :) den pratglada Mari ska komma tillbaka även om det ger vissa skavsår i öronen. :) ingen nämnd eller glömd. :op men det var pappas replik. Jag får skavsår i öronen. :) nog för jag inte gilla en del där heller. För även där var det en deprimerande Mari men den var på helt annat sätt. Det var för bristen på kärlek. Nu är den så mycket större. :( då visste jag iallafall vad jag ville. Men vägen tillbaka börjar imorgon. Jag kommer göra allt som behövs för att mina små änglar ska få sin mamma tillbaka!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0