Idag har vi en lugn morgon. Ska snart fixa...

mms_img192115806 (MMS)

Idag har vi en lugn morgon. Ska snart fixa iordning Cornelia <3 hon ska åka med farmor och lämna bästa Jonte vid tåget. Han ska åka på anställnings intervju uppe i Åre. Är så glad att mina barn är små så de håller sig hemma. Tänk när de får för sig att flytta halva Sverige bort. Kommer dö av separationsångest. ;) dock tror jag man vänjer sig. Farmor och farfar har redan sin dotter där uppe så dom har ju varann. :) är bara vi kvar som ska röra oss ditåt då ;) dock gillar jag inte kyla så risken är liten. Igår hade vi bakstuga här. Jag och Cornelia gjorde scones och thekakor. Sen gjorde vi lunchen till idag. Så när barnen är ombytta tänkte jag fixa lite på övervåningen. :) men ha en underbar fredag nu. Den av mina underbart älskade barn som får pryda detta inlägg får bli Noomi min yngsta dotter.


Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt o se att du är "back on track" igen!! :-) Hoppas ni får en fin dag! kram

2011-10-07 @ 10:06:56
URL: http://eliinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0