Jag förstår inte riktigt vad min stora dot...

dsc_0073 (MMS)

Jag förstår inte riktigt vad min stora dotter gör med skor och kläder. Hon är expert att få hål på kläder och skorna går ofta sönder. :/ nu har hennes höst/vinter skor gått sönder. Och dom har hon väl använt 1 och 1/2 månad ungefär. :( sulan har släppt i framkant och dragkedjan är jätte seg att dra upp och ner. Sambon kommer bli måttligt glad :( får försöka hitta ett par billigt på tradera. Hoppas innerligt hon inte har sönder sina kläder lika fort. Hon fick nya igår det var det som var i paketet. Jag köpte också ett par nya byxer och Cornelia fick nya byxer och en tröja. Allt var från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0