Nu måste jag vara lite negativ. Jag som sk...

Nu måste jag vara lite negativ. Jag som skrev att man skulle vända all negativitet till positivt igår. Haha men vet inte om jag kan hitta nått positivt i just detta. Kanske skulle vara att jag tar det ett halvt snäpp lugnare. ;) det som är negativt är halsen. :op nej det var inget större än det ;) men min hals kliar nått kopiöst. Så kommer säkerligen host sönder den som jag brukar. Det finns inget värr än en kliande hals. Och så känns det som något sitter fast oxå. :/ huvudvärk på det med. Men men ett par värkisar så bli det bra. Ingen rast eller ro här inte. ;) försöka vila lite kanske då barnen fortfarande sover. :) en maskin är instoppad iallafall. Ha en underbar fredag. Det ska jag ha. :oD


Kommentarer
Postat av: william

fin blogg:D



Vad tycker du om mina Katastrof bilder som jag tog igår när jag var med i en Katastrof övning:D?

2011-10-28 @ 09:02:31
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0