Så underbart

Fick sovmorgon av min älskade sambo. Såå skönt var det. :)
Finns ingen bättre även om man kan bli irriterad ibland och att det kan kännas som man är ensam och gör allt ensam. Men så kommer en sån här handling och allt är glömt igen ;)
Hoppas han förstår att det inte behövs mycket för att jag ska orka. En liten sovmorgon i veckan skulle göra så mycket.

Ska få ordning på magen också. I samma veva som jag började fixa och möblera om här hemma så kom blödningen igång igen. Vet inte om nått sår öppnat sig eller om det är röda veckan men får se om det gå över veckan som kommer. Då är det 6 veckor sen lillemannen kom. och 6 veckor är ju normalt att blöda eller så. Tänk att det har gått 6 veckor. Känns både länge men ändå känns det som han alltid funnits hos oss. :)

Fy vad jag älskar barnen. Kan bli gråtfärdig när jag tänker på hur underbara dom är. :)
Ska gå och pussa på dom lite tror jag. ;)

Ha en underbar söndag det ska jag ha med min familj. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0