Snart så

Inläggen kommer vara färre ett tag. Kan inte skriva på mobilen och tiden vid datorn är begränsad med plutt barn. :) Så jag kommer slänga in inlägg när jag sitter här.

Idag har det varit projekt rensa klädkammare och fick lite mer gjort då mor min var och hjälpte till. :) så det är inte mycket kvar. Lite småfix bara.

Skräpet ska bort också men det fixas imorgon eller nästa vecka. :) Och saker ska säljas av men det kommer jag också fixa för nu vill jag ha allt färdigt. Ingen idé att vänta på att det ska ske annars. Bättre att göra sakerna själv. Insåg det i onsdags!

Pappa var här en stund ikväll. Han var nere och skulle hämta Xena. Roligt att träffa honom men det blir så intensivt när man väl träffas. Men nu dröjer det inte så länge till nästa gång hoppas jag.

Måste upp och lägga lilleman och rasta hund. Är trött idag så nu slutar jag. :)

ses snart igen

puss på nosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0