Som vanligt har helgen bara flugit iväg. L...

Som vanligt har helgen bara flugit iväg. Lördagen försvann i affärer och igår gick dagen otroligt fort också. Fick ner utebordet och fixat uteplatsen i helgen iallafall så nu gör det inget om det börjar snöa. :) kallt är det iallafall så skulle inte förvåna mig om första snön kommer snart. Försöker komma på vad jag vill med resterande livet. :) har nog aldrig varit så kluven som jag är just nu. Gillar inte riktigt den känslan. Jag vill bo kvar här för det skulle funka känns det som. Dock känner jag att det fattas ett rum.skulle vara bättre om lilla rummet var större. :) ändå skulle jag vilja lite utanför samhället. Och en av mig skulle vilja flytta där det finns en jättebra lokal för sambons dröm. :/ så med andra ord trivs jag här men skulle vilja hitta vårat hem där vi ska åldras och en pylle del av mig skulle vilja börja om. Dock är den delen ytterst liten så det kommer inte ske. Och Madde trivs så bra här säger hon så nu får hon bestämma. :) kanske ska ta ett snabb bad så vi kan börja dagen. :) Cornelia blir hemma. Hon är genomförkyld som de andra barnen. :( den enda som klarat sig hitills är jag. Men vi hörs senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0