Vardgag igen då. Och jag städar och plocka...

Vardgag igen då. Och jag städar och plockar. *Suck* känns som man inte gör annat för hur mycket jag än plockar så finns det saker överallt. Jag ger snart upp. Jag vet att det är för vi har för mycket. Men försöker rensa men svårt själv. Skulle jag ta en soft dag och inte göra nått skulle det se förskräckligt ut sen. Kolla bara helger. Det kan var någerlunda fint på fredagen sen går det en helg när det inte blir mycket gjort och ser det ut som bombnedslag på måndagen. Snart ska jag börja gå och stänga dörren efter mig och se om det fixar sig själv!? Men men är ju bara hemma så kan ju fixa det. Bäst jag sätter igång så barnen och jag kan göra nått roligt i veckan. Kan ju säga att lite hjälp skulle inte vara fel istället för att jag måste pass upp på andra. Återkommer när jag är färdig. År 2014 ;) jag lovar denna negativitet omvänder jag senare. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0