Gick runt och funderade lite medans jag pl...

Gick runt och funderade lite medans jag plocka här hemma. Samhället är välldigt egoistiskt egentligen. Vissa i ens närhet också. Så varför anstränger man sig att vara dom till lags hela tiden egentligen. Varför skulle inte jag också kunna tänka bara på mig och självklart mina barn! Dom är ju en del av mig. Vara precis som dessa människor. Det är nått jag ska försöka får vi se om det är lika roligt för personerna då? Det värsta är väl att de förstår inte att de är egoistiska och förstår inte att det sårar jä-ligt mycket. Finns ju inget att bygga på då. Då anser jag att det inte heller finns nån framtid. Men men. Idag plockar jag för att ha något att göra. Cornelia är ju som sagt hemma så vi kan ju inte vara ute så mycket. Tänkte ta med dom på en promenad lite senare sen då Noomi är lite svår att söva när jag är själv eftersom jag inte kan lämna de två andra här nere och tar jag med dom somnar hon inte. Ska jag söva henne här blir det brottningsmatch. :( funderar på att flytta ner deras sängar och sova här nere då det skulle underlätta välldigt för mig på morgonen speciellt. Får se under dagen om jag kan det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0