Idag har vi varit nere på byn ett tag. Eft...

Idag har vi varit nere på byn ett tag. Efter en välbehövlig sovmorgon till kvart över 8. Barnen fick handle lite lördagsgodis. Madde valde dock att handla en penna för sina pengar. ;) sen fikade vi. Fast det var inte nått vi räknade med men mamma ville gärna bjuda oss så en snabb fika tog vi. Så skönt att vara ute och gå. Slippa se kaoset här hemma. :( just nu trivs jag inte alls här. Saker överallt, trångt och allmänt stökigt, kaotiskt. Tyvärr går det ut över alla att jag inte trivs. Och inte får jag den tiden att fixa heller. :( Lilleman vill verkligen inte ligga varken i vagnen, sängen eller babysittern utan bara i min famn och em. Är Noomi trött eller nått för varje em är det gnäll på henne. :( fast har blivit lite bättre sen hon börjat gå iallafall. Men måste göra något åt hemmet iallafall annars går jag ihjäl. Flytten vet jag inte om det blir något av heller. :( hyresvärden har inte hört av sig och nått kontrakt har vi inte sett heller. Börjar kännas välldigt oseriöst. :( men vi får se. Hon får nästa vecka på sig också sen skiter vi i det. Då vet jag inte alls vad jag ska ta mig till. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0