Jaha nu blev man ensam med Lilleman i säng...

Jaha nu blev man ensam med Lilleman i sängen. :( min andra hälft fick åka in till akuten. *Orolig* han klagade på ont i ryggen typ innanför skulderbladet på em och det gav inte med sig och nu ikväll sa han även att det kändes som det stack rakt igenom till framsidan. Då sa jag att han skulle ringa. Men icke. Envisa gubbe. Tjata att han skulle ringa sin mamma iallafall. Henne brukar han lyssna på. ;) sagt och gjort tillslut gjorde han det och hon sa också att han skulle ringa. Så då gjorde han det. Så mycket lyssnar han på mig. ;) iallafall så tyckte de att han skulle åka in för dom tyckte man inte skulle utesluta att det kan vara nått med hjärtat. Finns ju hjärtfel i familjen. Och nu ligger jag här och är mäkta orolig. Kommer nog inte kunna sova så bra iallafall. Bara hoppas någon av barnen sover oroligt så man får annat att tänka på. Måtte det bara vara muskelinflammation eller nått liknande. Håll tummarna för honom nu..... <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0