Livet rullar på här hemma. :) Lilleman har...

Livet rullar på här hemma. :) Lilleman har fått några utslag men vi tror det är värmeutslag. Vi avvaktar iallafall och det har inte blivit värre. Jag har fyllt år också. Inte för vi firar det så mycket. Men lite presenter fick jag iallafall. :) en klippning av svärmor, svärfar och Jonte. 500 av mormor Görel till en gräsklippare till nya huset fast vi har redan en så det får bli något annat sen, 800 av kära moder och lite till. Skulle får blöjjor av min kära far också. Annars har det bara varit lugnt. Ska försöka tvätta 2 maskiner imorgon. Det och plockning är något som blivit lagt åt sidan dessa veckor så det är dags att ta tag i det. Idag kom jag och sambon in på barn då jag fråga en fråga till han efter att jag upptäckt en sak. Och han känner lite som jag att det ska väntas iallafall om det ens blir fler. Lite panik kan jag dock känna om det inte blir fler barn här och det är lite jaha vad ska jag göra då. Känns lite som jag varit gravid stort sätt konstant i många år nu. :) och att man alltid haft en bebis runt sig. Kan säga att båda det kan jag få lite smått panik om det skulle vara över nu. Fast nu har vi ju båda sorter så förutom att vi får sååå underbara barn så har vi allt iallafall. Så under detta år jag är hemma ska jag försöka komma på vad jag vill göra. :) sen får vi se hur livet ser ut om ett halvår. :op


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0