Nu var det ett bra tag sen. Har inte haft ...

mms_img187738475 (MMS)

Nu var det ett bra tag sen. Har inte haft ork eller humör att blogga. Slutet av min graviditet har varit jobbig för orken. :) men nu har våran lilla prins kommit till oss. :) äntligen fick vi våran Lilleman. Den 3 september klockan 07.29 kikade han ut. Förloppet såg lika ut som de andra. Jag trodde vi skulle få åka hem igen. Var nog inne runt halv 4 och efter 4 timmar var vi 5 barns föräldrar. Snabbt gick det 4 minuter krysttid. Barnmorskan larmade om en undersköterska då första krystvärken kom men det sluta med att hon fick förlösa mig sjålv med hjälp av min underbara sambo. Så jag tackar gudarna att det inte var något allvarligt som hände där dett behövdes 2 erfarna människor. Ni må tro att de blev snopna när de kom in och såg att han redan låg på min mage. Tiden efter har varit lite sådär. Lilleman är hur snäll som helst. Våran ettåring däremot är väldigt gnällig. :( men det ändrar sig nog också hoppas jag. Tror det är lite värre nu när pappa är hemma också. Annars njuter vi av våran nya familjemedlem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0