Rullar fortfarande på. Börjar känna lite f...

Rullar fortfarande på. Börjar känna lite för panik för nästa vecka dock när sambon börjar jobba igen. Är lite bortskämd nu att han tar iallafall ett av de små barnen och att han lagat mat. Men det är som jag säger. Det måste ju funka så då får det ju lov att göra det. :) fast hur mycket jag kommer hinna här hemma är ju frågan. Och det jag får fundera ut är det smidigaste sättet att få ner de båda små <3. Tänkte försöka börja storstäda lite smått imorgon iallafall så man är igång. Funderar också på att tvätta fönster då det kommer vara vinter när vi flyttar sen och då är det ju svårare att göra det. :) nått jag ska leta efter när jag gör det är nappar! Vet inte vad Noomi <3 gör med dom men efter en stund blir de puts väck så just nu har hon inga. :-p


Kommentarer
Postat av: Becca

Du får ringa in barnvakten som bara väntar på att få börja ;)

2011-09-16 @ 15:31:06
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0