Sötaste prinsen med en underbar min. ;) nä...

mms_img-41373764 (MMS)

Sötaste prinsen med en underbar min. ;) när jag låg och titta på honom ikväll kände jag hur gärna jag skulle vilja leva om de senaste tre veckorna. Känns som hans start på livet och hur det har varit här hemma skulle jag vilja göra om. Men ändå känns det som det kan bli en nystart. :) En till sak som hände ikväll när jag kollade och pratade med prinser var att han log. :) sen vet jag ju inte om det bara var tillfälligt. Oavsett hur många barn man har glömmer man lätt när alla framsteg kommer. Men jag tar det som han log mot mig. :) Mina små prinsessor snorar och hostar och är därmed hemma och härjar med mamma. :) och min stora prinsessa är extremt trött så frågan är om inte hon också håller på att bli sjuk. :( sambon känner sig matt i kropp och det förstår jag efter allt men ändå är det lite oroande om han har nått de inte hittat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0