Alla hjärtans dag

Idag är en dag som för många betyder otroligt mycket. En dag där kärleken spirar och alla som har en partner känner lite extra lycka i kroppen.
Så även för mig. Jag har haft den turen efter mycket berg o dalbana i livet att träffa en underbar man som jag kan dela denna dag med. Iof jobbar han hela dagen men jag får känna det som många andra känner. Vilken tur jag haft att träffa en andra hälft. Sen har jag haft turen att jag har såå många <3 i mitt liv. Dessa små hjärtan pratar jag om nu. Mina älskade barn de som fyllt mitt hjärta mest av alla. Det underbara är att mitt hjärta kommer för alltid vara fyllt med kärleken till dom. <3 
TACK MIN UNDERBARA FAMILJ FÖR NI FINNS DÄR FÖR MIG!!



Sen tycker jag att vi ska sända en tanke till de ensamma. Vissa lider inte denna dag och vissa har kärlek till något annat. Barn eller husdjur men någon enstaka är alldeles ensam och lider denna dag. De får en extra tanke av mig idag.

Hoppas ni får en underbar Alla <3 dag!

Puss och Kram från Flerbarnsmorsan med familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0