Idag blev det promenad som sagt. Först upp...

Idag blev det promenad som sagt. Först upp till farmors jobb sen vidare till Ica vammar för att fylla vagnen. Sen en svettig promenad hem för att äta lite för att sen promenera och hämta cornelia och rasta voffsing. En maskin har jag även hunnit med och plock. :) med andra ord mina dagar är inte händelselösa även om jag går hemma. :) dock är det både posetivt och negativt. Positivt för dagarna går och man gör något vettigt. Negativt för jag har mer jag vill hinna med i mitt huvud som jag inte riktigt hinner känner jag. :( skulle vilja hinna göra allt jag har i huvudet för att slippa ha saker att göra hela tiden ;) men ska beta av tänkte jag. Börjar med att sova tror jag. ;) god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0