Ligger och kikar QX-galan efter en dag med...

Ligger och kikar QX-galan efter en dag med fix i hemmet. Och nu kommer den vanliga frasen det blev bättre att vi inte haft såhär förut. Haha flytta en bokhylla och kaninerna sen bara lite småförändringar som nya tavlor, lampor osv när vi har möjlighet. Men iallafall tillbaka till galan. Helt klart är det den bästa galan som går. Så härligt att se dom. Dom är ju så ärliga och sig själva. :) sen fick jag ett uppvaknande också när jag såg Shirley clamp och när jag hörde Richard prata. :) problemet är inte min kropp och vikt utan garderoben. Såklart man mår piss över kroppen när man inte har många kläder som passar utan försöker stoppa in kroppen i ett fodral som är för litet så det väller över. Sen skulle jag ju inte må sämre att gå ner men just kläder som passar måste jag skaffa. Sen ska man som Richard sa VÅGA VARA SIG SJÄLV :) nu ska jag njuta vidare av galan! :) imorgon bär det av mot hemstaden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0