Rip Whitney Houston. Tråkigt när en så sto...

Rip Whitney Houston. Tråkigt när en så stor människa går bort det är en person som man kände ska leva för alltid men så var inte fallet. Men hon var väl inte pur ung heller? Så det var kanske inte så oväntat. Hennes alster kommer ju leva vidare. Många kändisar som jag känt varit självklara att de skulle leva för alltid som gått bort. Sådana som jag vuxit upp med och som är så bra så man känt att de inte får gå bort. Som per Oscarsson, Michael Jackson, Kurt Olsson, Ulf varje gång de lämnat livet har jag känt att så bra som dom var kommer ingen bli. Mina barn missar otroligt bra kändisar. Men men de har ju också rätt att lämna detta liv. ;) men de lever ju vidare iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0