Underbar dag

Har varit en underbar Lördag.
Harmonisk om man säger. Sambon åkte till jobbet tidigt imorse då det är hans jobblördag. 
Själv låg jag och drog mig med de 2 små. De sov till 9 och jag gjorde detsamma til och från de 3 stora var i de 2 storas rum där uppe och kolla tv. 
Vakna dock med skallebank men den bota jag bort med värkisar och kaffe och mycket frisk luft.
Tog barnen neråt byn för att mata änderna och handla lite. Blev Fredag kiosken för barnen också. Hade sällis med mor min. 
Precis när vi kommit hem kom barnens farmor hit. Underbart med vuxen sällskap ett tag ;) 
Eftermiddagen bestod av fika sen lite kvällsmat som bestod av taco/köttfärspaj. Nu sitter vi och väntar på både sambo och mello. 
Sen blir det sängen. ;) Jobbigt med friskluft. :op

Imorgon är sambon ledig så då blir det familjemys <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0