Funderingar

skulle verkligen råd från någon. jag har ju tidigare skrivit att jag vill hitta våran stil i hemmet. Dock är min sambo inte till mycket hjälp. ;) så jag antar att jag har ganska fria tyglar. :op jag har alltid gillat de neutrala färgerna som svart, vit och grå med lite stänk av färgklickar. det tycker jag är snyggt som lila och blå till de färgerna. Jag tror ett hem skulle kunna bli jätte snyggt med bara de färger. dock har jag problem att få ihop det om man ska ha vita väggar, svarta möbler och färgglada textiler. Eller mörka väggar, vita möbler och färgglada textiler. båda variationerna har för och nackdelar. Men frågan är vilket som skulle vara snyggast?
Vad tror ni?
Lila långgardiner i tv-rummet är ett måste känner jag. :)

Kommentarer
Postat av: Rossanna

Hej nu har jag lagt till dig på bloglovin. Hoppas att du har haft det trevlig under ledigheterna. Jag har bytt lite inrikning på bloggen och hoppas att du kommer att gilla den. Kram

2012-01-05 @ 13:03:37
URL: http://rossannas.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag säger vita väggar.. Tänk dej en vit soffa!!!! :-)

Haha skulle jag inte fixa . inte ens utan barn.. :-) Men de är juh smaksak!

kram

2012-01-05 @ 13:30:36
Postat av: rossanna

Hej tzck, säg till när du addat mig så lägger jag till dig. Kram

2012-01-06 @ 13:55:49
URL: http://rossannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0