Idag har jag tagit steget mot ett av mina ...

Idag har jag tagit steget mot ett av mina många mål. Anser väl att det är ett av de största målen/önskningarna. Då det målet har med massa annat att göra som självkänslan och välmåendet som har med humör och orken som i sin tur har med känslan att jag skulle kunna bli en bättre förälder så tar jag tag i detta så kommer självkänslan och välmåendet bli bättre och då blir humöret och orken bli bättre och då kommer jag känna mig som en mycket mycket bättre mamma. <3 så bye bye kilon. ;) dock kommer det bara vara kg jag kommer ha koll på. Visst skulle det vara kul att räkna bort cm men jag gjorde det med herbalife och det spelar ingen roll hur mycket cm som försvinner. Huvudsaken är att jag trivs med min kropp. Och då vill jag inte bry mig om cm. Och det kanske bara blir start och slut kg. För att se hur mycket jag vill väga. Har ett mål men det kan vara så att jag trivs så bra innan jag kommer dit så jag stannar. Det kommer ni nog märka. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0