Imorgon blir jag gräsänka. Sambon ska på k...

Imorgon blir jag gräsänka. Sambon ska på kurs. Vad vi ska mysa jag och barnen då. <3 tror det får bli tacopaj till middag och sen fuskar vi nog och äter lite godis till någon film på kvällen också. :) Madde <3 min plutt får nog vara hemma imorgon. Hon hostar jätte mycket på kvällar och nätter så hon blir så slut på dagarna. Vaknar ofta med huvudvärk när hon har denna hosta. :( igår hade hon feber men idag var hon fri. Tycker det där är jätte svårt om man ska låta dom gå eller inte. Men eftersom hon är påvärkad av hostan då hon är så trött. Hur brukar ni bedömma? När ska dom vara hemma och när kan de gott gå till skolan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0