Inget är som väntans tider ;)

Det är vad de säger iallafall. Jag tycker dock det beror på vad man väntar på.
Just nu väntar jag på att det ska komma en och hämta en av våra 2 loftsängar. Så skönt att få en såld iallafall. Dels blir vi av med nått som bara tar plats och så är pengar alltid välkomna.
Snart skulle jag kunna köpa den där syskonvagnen ;) så mycket har vi sålt och vunnit. Dock har vi betydligt viktigare saker att stoppa de pengarna och det känns surt. Men men min tid kommer väl också.

Har ni kunnat unna er saker när ni varit mammalediga?

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

jag håller med dig.

men jag älskar allt julstök o alla helger också.

Annars är det toppen ska snart på restaurang med en kompis ska bli så mysigt och äta lite gott och njuta. kraaam

2012-01-04 @ 16:09:52
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0