Nytt år

Då var det nya året startat.
Jag ser verkligen fram emot detta år även om jag HATAR att stå i centrum. ;) Men snart ska det börjas planeras för dubbeldop på våra små <3 Då hamnar man ju tyvärr i fokus med dom.
Och om det blir som vi sagt och vill så blir det även bröllop för våran del. Beror mycket på ekonomin men ett budget bröllop kan ju även vara helt underbart. Jag känner att allt inte behöver kosta för att det ska bli underbart. Dock kommer jag nog behöva hjälp med den planeringen från vissa då jag inte är så bra och det brukar tyvärr inte bli som jag planerat. ;) Men med andra ord i år kommer jag bli FRU Johansson-Ukne <3

Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

det var det.

allt bra med dig? kram

2012-01-01 @ 12:43:36
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: nayomi

Sv: ja det hade varit fint :) hoppas du hade ett härligt nyår! :)

2012-01-01 @ 15:39:42
URL: http://nayomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0