Så underbart att ha min stora prinsessa he...

Så underbart att ha min stora prinsessa hemma igen. En mamma är ju alltid en mamma. Och som mamma vill man ha sina barn nära. :) så nu är mitt mamma <3 helt. ;) dock har MAdde fått feber. :( hon vaknade igår och var lite varm sen blev det värre igår kväll. Hoppas innerligt att hon slipper halsfluss iallafall. Hostan finns där. :( Jaja nu ska jag iallafall ge mig själv en spark i arslet så jag kommer upp ur sängen. Måste försöka få lite rutin på morgonen också känner jag. Kanske börja gå upp vid 6 eller 7 även om jag kan tryna. Så kan jag väcka barnen halv 8 så de också slipper förskjutna dagar utan kör fm. Vila för att somna skapligt på kvällen. Som det är nu så sover Noomi på em för hon inte orkar eller så somnar hon runt sex på kvällen men vaknar sen igen och är vaken till mellan 22-23. Är såå jobbigt att inte få lugnt innan man ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0